امداد خودرو آلفارومئو نصرت, تعمیرگاه آلفارومئو نصرتامداد خودرو آلفارومئو نصرت, تعمیرگاه آلفارومئو نصرت ,09122430546-آقای رحیمی- با تخفیف مشاوره رایگان شبانه روزی کارگران مجرب امداد خودرو آلفارومئو محدوده نصرت, تعمیرگاه آلفارومئو محدوده نصرت, امداد خودرو آلفارومئو منطقه نصرت, تعمیرگاه آلفارومئو منطقه نصرت,امداد خودرو آلفارومئو, تعمیرگاه آلفارومئو,خدمات تخصصی آلفارومئو جولیتا میتو در محل زیر نظر کارشناس مکانیک خودرو دوره دیده,تعمیرگاه آلفارومئو ایران جهت رفاه وآسایش حال مشتریان خودروهای آلفارومئو 24 ساعته در 7 روز هفته آماده پاسخگویی و همچنین حضور در محل جهت ارائه خدمات به شما مشتریان گرانقدر می باشد.,مکانیک خودرو آلفارومئو در نصرت,فروش قطعات آلفارومئو در نصرت,تعمیر آلفارومئو نرخ اتحادیه ,فروش باطری آلفارومئو جولیتا در نصرت,تعمیرگاه مرکزی آلفارومئو در نصرت,امداد جاده ای و سیار. مجموعه خدماتی است برای خودروهایی که متوقف می باشند و امکان حرکت ندارند و یا حرکت خودرو باعث بروز ایرادات بیشتری می شود,آلفا رومئو جولیا با داشتن موتورهای قدرتمند و هندلینگ سرگرم کننده دارای یکی از لذت بخش ترین رانندگی ها است,آلفارومئو جولیتا یک هاچبک اسپرت است که از سال 2012 وارد بازار ایران شد و به عنوان یک خودرو اسپرت جوان پسند، مورد توجه بسیاری از کابران جوان قرار گرفت. جولیتا به چند دلیل به خودرو موفقی تبدیل شد که ظاهر جذاب و قوای محرکه قدرتمند از مهمترین دلایل آن بود. ,خودرو بر آلفارومئو در نصرت,
آلفارومئو، برند ایتالیایی که در سال 1910 در ایتالیا تاسیس شد و از سال 1911 در مسابقات اتومبیلرانی شرکت کرد تا بحال افتخارات زیادی توسط آلفارومئو کسب شده است. اگرچه در ادامه فعالیت آلفارومئو،
مالکیت این شرکت به فیات رسید اما کماکان طراحی متفاوت و کیفیت عالی آلفارومئو، آن را به محصولی با اعتبار در بازارهای مهم جهانی تبدیل کرده است. آلفارومئو در ایران توسط شرکت آلفاموتور عرضه می شود و در این چند سال محصولات مختلفی از جمله آلفارومئو جولیتا و آلفارومئو میتو و البته در سال گذشته آلفارومئو 4C عرضه شده است.
آلفارومئو جولیتا یک هاچ بک داغ ایتالیایی است که البته عنوان پرفروش ترین محصول آلفارومئو را نیز یدک می کشد. این خودرو در فاصله سال های 2014 الی 2017 به بازار کشورمان وارد شد و به لطف تبلیغات گسترده، به فروش قابل توجهی دست یافت. بی ام و سری 1 هاچ بک، رنو اسکالا و دی اس 5 از جمله رقبای این خودرو هستند. آلفارومئو جولیتا از جمله خودروهای کوچک و لوکس بازار است که مشتریان منحصر به فردی دارد. ایمنی بالا، فرمان پذیری قابل قبول و شتاب گیری فوق العاده از جمله مزایای این خودرو هستند. در سوی مقابل پیشرانه آلفارومئو جولیتا نسبت به کیفیت بنزین مورد استفاده به شدت حساس است و پیچیدگی فنی آن نیز اجرای تعمیرات دوره ای را دشوار می کند. آلفارومئو جولیتا یک خودرو دونفره است و برای مصارف خانوادگی چندان مناسب نیست. از سوی دیگر قیمت گزاف آن نیز موجب خواهد شد تا متقاضیان خرید این خودرو، پیش از انجام انتخاب نهایی مدت بیشتری را تامل سپری کنند. با این وجود آلفارومئو جولیتا ذات یک شرور ایتالیایی را به نمایش می کشد و برای علاقمندان سوپرمینی های اروپایی یک گزینه ایده آل خواهد بود.
آلفارومئو جولیتا
امکانات آلفارومئو جولیتا
ترمز و پایداری سامانه کنترل دینامیک VDC که شامل ESP، ASR، HBA، MSR، CBC، DST، HHC، ABS، EBD، E-Q2، PreFill و AFS می باشد - DSC - Hill Holder کیسه هوا کیسه هوای سرنشینان جلو - کیسه هوای جانبی - کیسه هوای پرده ای - مجموعا 6 کیسه هوا سیستم صوتی سیستم صوتی Hi-Fi مجهز به آمپلی فایر Bose و 8 بلندگو (سفارشی) - بلوتوث - قابلیت پخش CD و MP3 - قابلیت تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان
دیگر تجهیزات موتور توئین توربو با مجهز به سیستم مولتی ایر - آلفا DNA (امکان انتخاب و تنظیم خودرو با شرایط رانندگی به دلخواه راننده: اسپرت، نرم و زمستان) - گیربکس 6 سرعته خودکار دو کلاچه و پدال پشت فرمان - سیستم Microhybrid Start and Stop - چراغ مه شکن جلو و عقب - چراغ عقب LED - شیشه بالابر one touch - صندلی های تاشو ردیف عقب - رینگ آلومینیومی - ریموت کنترل - صفحه نمایش اطلاعات خودرو - روکش چرمی صندلی به همراه گرمکن - آینه داخلی فتوکرومیک حساس به نور - آینه های بیرونی برقی گرمکن دار فتوکرومیک حساس به نور با قابلیت تاشو برقی - سقف کشویی شیشه ای پانوراما - سنسور نور چراغ ها - تنظیم خودکار چراغ ها با زاویه فرمان مجهز به زنون و LED و سیستم شستشو - سیستم Blue&Me - فرمان برقی تلسکوپی بشکن با روکش چرم با قابلیت تنظیم سیستم صوتی - سنسور پارک - تهویه مطبوع خودکار با قابلیت تنظیم دما به صورت مجزا برای سرنشینان جلو - 5 ستاره ایمنی - کروز کنترل - رینگ 18 اینچی به صورت
مرکز تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک آلفارومئو جولیتا در تعمیرگاه گیربکس وان زیر نظر متخصصین مجرب و کارآزموده تعمیر گیربکس اتوماتیک آلفارومئو جولیتا توسط گیربکس وان با به روزترین امکانات و دانش تخصصی در زمینه تعمیرات و عیب یابی گیربکس با افتخار اعلام می دارد.خدماتی که در این مرکز ارائه می گردد شامل: تعمیر گیربکس اتوماتیک، سرویس دوره ای تعمیر گیربکس اتوماتیک، بازدید فنی جهت تعمیر گیربکس اتوماتیک به همراه گارانتی یکساله می باشد.گیربکس اتوماتیک بدلیل انتقال گشتاور موتور از طریق جریان روغن به گیربکس و ساختار هیدروالکترومکانیکی آن، نسبت به خودروهایی با دنده دستی، مستلزم دقت و حساسیت بیشتری است.
لذا با درک این موضوع می بایست موارد زیر را در نظر گرفت؛
موارد دیگر به صورت مفصل در مقاله نحوه استفاده صحیح از گیربکس اتوماتیک توضیح داده شده است. روغن مورد استفاده در از نوع ||| ATF وایکو و ای سی دلکو بوده که ساخت کشور آلمان و آمریکا می باشند.
تعمیر گیربکس اتوماتیک آلفارومئو جولیتا برخی خودروهای تعمیر شده این کمپانی در تعمیرگاه تخصصی گیربکس وان
آیا روغن گیربکس هم مثل روغن موتور نیاز به تعویض دارد ؟
بلی. روغن گیربکس نیز همانند روغن موتور و سایر روغن های مورد استفاده در خودرو برای کیلومتر خاصی تولید و مورد استفاده قرار می گیرد، لذا نیازمند تعویض کامل می باشد.
سرویس های دوره ای گیربکس در چه زمانی انجام می پذیرد ؟
سرویس های دوره ای بنا به توصیه کمپانی سازنده وابسته به کارکرد کیلومتر یا زمان باید صورت گیرد. تعویض روغن، فیلتر و سرویس های دوره ای گیربکس به موقع، رانندگی اصولی و آگاهی نسبی از عملکرد گیربکس، نقش مهمی در افزایش طول عمر قطعات گیربکس دارد. لازم به توضیح است زمان توصیه شده برای تعویض روغن و سرویس های دوره ای گیربکس اتوماتیک بین 20000 کیلومتر تا 45000 کیلومتر میباشد. لازم به ذکر است یکی از عوامل تعیین زمان تعویض روغن و سرویس های دوره ای ، شرایط رانندگی می باشد. برای مثال رانندگی در ترافیک باعث افزایش دمای روغن و کاهش عمر آن می شود. لذا توصیه ما به هموطنان تهرانی تعویض روغن گیربکس بین 30000کیلومتر تا 20000کیلومتر می باشد.
علت تقه زدن گیربکس اتوماتیک چیست ؟
آیا روغن گیربکس هم مثل روغن موتور نیاز به تعویض دارد ؟ بلی. روغن گیربکس نیز همانند روغن موتور و سایر روغن های مورد استفاده در خودرو برای کیلومتر خاصی تولید و مورد استفاده قرار می گیرد، لذا نیازمند تعویض کامل می باشد.
سرویس های دوره ای گیربکس در چه زمانی انجام می پذیرد ؟ سرویس های دوره ای بنا به توصیه کمپانی سازنده وابسته به کارکرد کیلومتر یا زمان باید صورت گیرد. تعویض روغن، فیلتر و سرویس های دوره ای گیربکس به موقع، رانندگی اصولی و آگاهی نسبی از عملکرد گیربکس، نقش مهمی در افزایش طول عمر قطعات گیربکس دارد. لازم به توضیح است زمان توصیه شده برای تعویض روغن و سرویس های دوره ای گیربکس اتوماتیک بین 20000 کیلومتر تا 45000 کیلومتر میباشد. لازم به ذکر است یکی از عوامل تعیین زمان تعویض روغن و سرویس های دوره ای ، شرایط رانندگی می باشد. برای مثال رانندگی در ترافیک باعث افزایش دمای روغن و کاهش عمر آن می شود. لذا توصیه ما به هموطنان تهرانی تعویض روغن گیربکس بین 30000کیلومتر تا 20000کیلومتر می باشد.
علت تقه زدن گیربکس اتوماتیک چیست ؟ علت اصلی تقه زدن گیربکس اتوماتیک می تواند ناشی از ایراد برقی باشد. همچنین میزان نبودن فشار روغن گیربکس که ناشی از ایراد در ساعت می باشد، از موارد مهم دیگر است. در بعضی موارد تقه زدن گیربکس اتوماتیک می تواند ناشی از خرابی و یا پارگی در دسته موتورهای گیربکس باشد.
گیربکس اتوماتیک چرا زوزه می کشد ؟
صدای زوزه گیربکس اتوماتیک معمولا ناشی از صدای فشار روغن و یا خرابی دنده ها، مجموعه دنده سیاره ای و دنده های دیفرانسیل می باشد.
علت گاز هرز خوردن گیربکس اتوماتیک چیست ؟
گاز هرز خوردن گیربکس اتوماتیک به علت کمبود روغن، نرسیدن روغن کافی پشت کاسه کلاچ ها، فرسودگی و مستهلک شدن صفحه کلاچ ها به وجود می آید.
خلاص شدن گیربکس اتوماتیک به چه معناست ؟
در خلاص شدن گیربکس موارد زیر دخیل هستند. بریدن دنده اویل پمپ خراب شدن توربین هرز شدن پلوس خالی بودن گیربکس از روغن و یا معیوب شدن چرخ دنده های داخل گیربکس
حالت اضطراری گیربکس اتوماتیک در دنده 3 به چه معنایی می باشد ؟
در زمان خرابی گیربکس اتوماتیک خودرو در یک دنده خاص مثل دنده 3 ( البته در بعضی خودرو ها تعداد دنده های خودرو بیشتر است نظیر هفت دنده و هشت دنده این عدد متفاوت است) یا حالت اضطراری قرار می گیرد تا خودرو به اولین تعمیرگاه گیربکس مراجعه کند.
علت گیر کردن دنده در حالت پارک چیست ؟
گیر کردن دنده در حالت پارک موارد زیر را شامل می شود. نبود برق در سیستم پارک یا خالی بود باطری خودرو خرابی استاپ زیر پدال ترمز شکستن اهرم تعویض دنده از داخل گیربکس و یا خرابی در سلکتور
لرزش خودرو هنگام حرکت ناشی از چیست ؟
لرزش خودرو علت های زیر را شامل می شود: خرابی در دسته موتور بکسواد کردن (هرز چرخیدن) صفحه کلاچ ها خرابی پلوس
آیا گیربکس های هیبرید (هایبرید) هم نیاز به تعویض روغن دارند ؟
بلی. در خودرو های نظیر تویوتا پریوس، 75 هزار کیلومتر و در خودروهای نظیر هیوندای سوناتا، 45 هزار کیلومتر تعویض روغن انجام می گردد.
آیا روغن گیربکس هم مثل روغن موتور نیاز به تعویض دارد ؟
بلی. روغن گیربکس نیز همانند روغن موتور و سایر روغن های مورد استفاده در خودرو برای کیلومتر خاصی تولید و مورد استفاده قرار می گیرد، لذا نیازمند تعویض کامل می باشد.
سرویس های دوره ای گیربکس در چه زمانی انجام می پذیرد ؟
سرویس های دوره ای بنا به توصیه کمپانی سازنده وابسته به کارکرد کیلومتر یا زمان باید صورت گیرد. تعویض روغن، فیلتر و سرویس های دوره ای گیربکس به موقع، رانندگی اصولی و آگاهی نسبی از عملکرد گیربکس، نقش مهمی در افزایش طول عمر قطعات گیربکس دارد. لازم به توضیح است زمان توصیه شده برای تعویض روغن و سرویس های دوره ای گیربکس اتوماتیک بین 20000 کیلومتر تا 45000 کیلومتر میباشد. لازم به ذکر است یکی از عوامل تعیین زمان تعویض روغن و سرویس های دوره ای ، شرایط رانندگی می باشد. برای مثال رانندگی در ترافیک باعث افزایش دمای روغن و کاهش عمر آن می شود. لذا توصیه ما به هموطنان تهرانی تعویض روغن گیربکس بین 30000کیلومتر تا 20000کیلومتر می باشد.
علت تقه زدن گیربکس چیست ؟
علت اصلی می تواند ناشی از ایراد برقی باشد. همچنین میزان نبودن فشار روغن گیربکس که ناشی از ایراد در ساعت می باشد. همچنین در بعضی موارد می تواند اشکال و یا پارگی در دسته موتورهای گیربکس باشد.
چرا گیربکس زوزه می کشد ؟
صدای زوزه معمولا از صدای فشار روغن و یا خرابی دنده ها، مجموعه دنده سیاره ای و دنده های دیفرانسیل می باشد.
علت گاز هرز خوردن گیربکس چیست ؟
گاز هرز خوردن گیربکس به علت کمبود روغن، نرسیدن روغن کافی پشت کاسه کلاچ ها و فرسودگی و مستهلک شدن صفحه کلاچ ها می باشد.
خلاص شدن گیربکس به چه معناست ؟
در خلاص شدن گیربکس موارد زیر دخیل هستند. بریدن دنده اویل پمپ خراب شدن توربین هرز شدن پلوس خالی بودن گیربکس از روغن و یا معیوب شدن چرخ دنده های داخل گیربکس
حالت اضطراری گیربکس در دنده 3 به چه معنایی می باشد ؟
خودرو در یک دنده خاص مثل دنده 3 ( البته در بعضی خودرو ها تعداد دنده های خودرو بیشتر است نظیر هفت دنده و هشت دنده این عدد متفاوت است) یا حالت اضطراری قرار می گیرد تا خودرو به اولین تعمیرگاه گیربکس مراجعه کند.
علت گیر کردن دنده در حالت پارک چیست ؟
گیر کردن دنده در حالت پارک موارد زیر را شامل می شود. نبود برق در سیستم پارک یا خالی بود باطری خودرو خرابی استاپ زیر پدال ترمز شکستن اهرم تعویض دنده از داخل گیربکس و یا خرابی در سلکتور
لرزش خودرو هنگام حرکت ناشی از چیست ؟
لرزش خودرو علت های زیر را شامل می شود: خرابی در دسته موتور بکسباد کردن (هرز چرخیدن) صفحه کلاچ ها خرابی پلوس
آیا گیربکس های هیبرید (هایبرید) هم نیاز به تعویض روغن دارند ؟
بلی. در خودرو های نظیر تویوتا پریوس، 75 هزار کیلومتر و در خودروهای نظیر هیوندای سوناتا، همان 45 هزار کیلومتر تعویض روغن انجام می گردد.
شرکت آلفارومئو ایتالیا یکی از محبوب ترین تولیدکنندگان اتومبیل در میان خودرو دوستان محسوب می شود و کمتر کسی را می توان پیدا کرد که به محصولات خاص و منحصربه فرد این شرکت علاقه نداشته باشد. آلفارومئو همانند بسیاری دیگر از برندهای مطرح دنیای خودرو، فعالیت چندانی در کشورمان ندارد و مدل های عرضه شده آلفارومئو در ایران بسیار محدود هستند.
دنبال خودروی کارکرده/دست دوم هستید؟ وارد نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده ما شوید. اینجا بهترین پیشنهاد ها رو برات داریم.
مزایا و معایب آلفارومئو میتو
همانند بسیاری دیگر از اتومبیل های خاص دنیا، این خودرو در کشور ما نیز از فروش موفقی برخوردار نبود و هم اکنون تعداد محدودی از آلفارومئو میتو در بازار کشورمان حضور دارند. به واسطه قیمت بالای این خودرو که یکی از معایب آلفارومئو میتو محسوب می شود، در بازار داخلی میتو هاچبکی لوکس تلقی می شود و با خودروهایی نظیر دی اس 3 به رقابت می پردازد.
در ابتدای مقاله مزایا و معایب آلفارومئو میتو معرفی مختصری از این هاچبک ایتالیایی خواهیم داشت. آلفارومئو میتو محصول سال 2008 کمپانی سازنده محسوب می شود. به واسطه فعالیت های شرکت آلفا موتور به عنوان نماینده اصلی شرکت آلفارومئو در ایران، این خودرو در بین سال های 2012 الی 2015 به بازار کشور ما نیز عرضه شد و در دسترس خریداران ایرانی قرار گرفت. آلفارومئو میتو در بازار جهانی با پیشرانه و جعبه دنده های متعددی به فروش می رسد که تنها یک مدل از آن ها توانسته است به بازار کشورمان راه پیدا کند. میتوهای وارد شده به ایران از پیشرانه 1.4 لیتری توربوشارژر باقدرت 135 اسب بخار و گشتاور 206 نیوتن متر بهره می برند. وظیفه انتقال قدرت به دیفرانسیل جلو را نیز گیربکس 6 دنده اتوماتیک دوکلاچه برعهده دارد.
با توجه به وزن آلفارومئو میتو که 1135 کیلوگرم برآورد می شود، قوای فنی مذکور نتایجی کاملا رضایت بخش را ارائه می دهد که شامل شتاب صفر تا صد 8.4 ثانیه ای و مصرف سوخت 5.6 لیتر در هر صد کیلومتری می شود. توجه به این نکته ضروری به نظر می رسد که آلفارومئو میتو یک سوپرمینی است و نباید انتظار خودروهای اسپرتی همچون آلفارومئو 4C را از آن داشته باشید.
عملکرد فنی یکی از مهم ترین مزایای آلفارومئو میتو است که البته محدود به این خودرو نیست و در مورد سایر محصولات خانواده آلفا نیز به چشم می خورد. در ادامه قصد داریم به بررسی بیشتر این هاچبک کوچک بپردازیم و اصلی ترین مزایا و معایب آلفارومئو میتو را به همراه هم مرور کنیم.
مزیت اول ایمنی
مزایا و معایب آلفارومئو میتو را با بررسی مزایای این خودرو آغاز می کنیم. نخستین مورد از مزایای آلفارومئو میتو به ایمنی این هاچبک سوپرمینی بازمی گردد. به طورمعمول هاچبک های سوپرمینی ازنظر ایمنی در وضعیت مناسبی قرار ندارند و نتایج نسبتا ضعیفی را از موسسات ایمنی دریافت می کنند. علاوه براین میتو ارزان ترین عضو این خانواده است و شاید در ابتدا به نظر برسد که کمپانی آلفارومئو برای تجهیزات ایمنی یا امنیت این محصول کوچک کمی کوتاهی کرده باشد، اما میتو برخلاف انتظارات ظاهر شده و از سطح ایمنی مطلوبی برخوردار است.
اگر قصد خرید خودرو بدون اتلاف وقت و به قیمت واقعی دارید اینجا را کلیک کنید. خرید سفارشی از همراه مکانیک، برای شما لذت بخش خواهد بود.
آلفارومئو میتو تاکنون توسط چند موسسه ایمنی معتبر بررسی شده و در هر آزمون نتایج درخشانی به دست آورده است که از آن جمله می توان به دریافت پنج ستاره ایمنی از انکپ استرالیا (ANCAP) اشاره کرد. میتو سطح بالایی از تجهیزات ایمنی را در خود جای داده است که از جمله آن ها می توان به ترمزهای دیسکی قدرتمند، ترمز ضد قفل، توزیع نیروی ترمز، ترمز کمکی، کنترل کشش و پایداری، کنترل ترمزها در پیچ (CBC)، فرمان پذیری هوشمند و شش کیسه هوا اشاره کرد.
مزیت دوم رانندگی جذاب
در ادامه مزایا و معایب آلفارومئو میتو باید گفت که رانندگی جذاب را می توانید با این هاچبک تجربه کنید. برای میتو سه سطح رانندگی اسپرت (Dynamic)، عادی (Natural) و زمستانی (All weather) در نظر گرفته شده است که این قابلیت در خودروهای کمپانی آلفارومئو به DNA شهرت دارد. با انتخاب هرکدام از حالت های موجود، حس نابی از رانندگی را تجربه خواهید کرد که این مورد یکی دیگر از مزایای آلفارومئو میتو محسوب می شود. در حالت نچرال یا N، موتور عملکرد کاملا روانی دارد و شاهد یک عملکرد آرام و شهری از میتو خواهید بود. این حالت برای افرادی طراحی شده که به راندن در حالت اقتصادی علاقه دارند و سبک رانندگی آن ها آرام است. حال زمستانی یا A نیز برای استفاده در جاده های لغزنده و برفی طراحی شده است.
از سوی دیگر با انتخاب حالت داینامیک یا D، آلفارومئو میتو به هاچبکی فوق سریع و خشن تبدیل می شود که می تواند تمامی توان خود را در اختیار راننده قرار دهد. در این حالت حساسیت پدال گاز افزایش یافته و عملکرد فرمان خشک تر می شود و حساسیت سیستم کنترل پایداری نیز کاهش می یابد. چنین مواردی در کنار بهره مندی آلفا میتو از شیفترهای پشت فرمان و حالت تیپ ترونیک گیربکس می تواند سواری لذت بخشی را برایتان به همراه داشته باشد.
مزیت سوم قوای فنی منحصربه فرد
همان طور که در مقدمه نیز به این موضوع اشاره کردیم، میتو خودرویی در کلاس سوپرمینی است. این کلاس خودروهایی جذاب و دوست داشتنی را شامل می شود که از سرعت و شتاب فوق العاده ای برخوردار هستند. خوشبختانه این مورد نیز یکی دیگر از مزایای آلفارومئو میتو است که باعث شده این خودرو در مقابل رقبایش حرف هایی برای گفتن داشته باشد.
این پیشرانه 1.4 لیتری از فناوری مولتی ایر بهره می برد و ویژگی های مثبت آن باعث شده در سال 2010 به عنوان بهترین موتور 1.4 لیتری سال انتخاب شود. سیستم تعلیق میتو نیز عملکرد روانی دارد و به هیچ عنوان سرنشینان را هنگام سواری آزرده نخواهد کرد. البته در ادامه خواهیم دید که این پیشرانه علاوه بر نقاط قوت، نقاط ضعفی هم دارد که بخشی از آن تنها مختص به بازار ایران است.
شاید بتوان بارزترین مورد از لیست معایب آلفارومئو میتو را قیمت بالای این خودرو دانست. این خودرو که روزگاری 110 میلیون تومان قیمت داشت، اکنون با نرخی در حدود 650 میلیون تومان خریدوفروش می شود. در بازار ایران که خریداران توجه زیادی به کاربرد خودرو دارند، پرداخت چنین رقم هنگفتی برای آلفارومئو میتو غیرقابل قبول است. به همین دلیل خریدوفروش میتو در بازار رونق چندانی ندارد و به سختی می توان نمونه های کارکرده این خودرو را در بازار کشور به فروش رساند.
عیب دوم دسترسی سخت به خدمات و قطعات
واردات محصولات آلفارومئو به ایران را شرکت آلفاموتور بر عهده داشت. میتو از سال 2012 در بازار کشورمان حاضر شد و فروش اندک آن شرکت واردکننده را از ادامه عرضه این خودرو منصرف کرد. پس از توقف واردات خودرو به ایران، شرکت های واردکننده به تعطیلی کشانده شدند و واردکنندگان خرد سهم بزرگی از این تعطیلی را به خود اختصاص دادند.
برای فروش خودرو در سریع ترین زمان و با بهترین قیمت اینجا را کلیک کنید.
حال نبود خدمات فنی و دسترسی دشوار به قطعات یدکی موردی بزرگ در لیست معایب آلفارومئو میتو به شمار می رود و از آنجایی که انجام سرویس های دوره ای آلفارومئو میتو به راحتی خودروهای معمول موجود در بازار نخواهد بود؛ به همین دلیل است که خرید آلفارومئو میتو چندان به مشتریان توصیه نمی شود.
ممکن است شنیدن مشخصات فنی فوق العاده پیشرانه آلفارومئو میتو شما را حیرت زده کرده باشد، اما این موتور در مقایسه با اغلب موتورهای موجود در خودروهای داخل کشور، از تکنولوژی پیشرفته تری برخوردار است و هرکسی نیز قادر به انجام تعمیرات آن نیست. این مورد به همراه نبود خدمات و پشتیبانی گسترده، مجموعه کاملی از معایب آلفارومئو میتو را تشکیل داده اند که می تواند مشکلات متعددی را برای خریدار به همراه داشته باشد.
ناگفته نماند که هزینه لوازم مصرفی میتو نسبت به خودرویی در این رنج قیمتی بسیار بالا است و شما نیاز به پرداخت ارقام فوق العاده بالایی برای سرویس های دوره ای یا تعمیرات این هاچبک جذاب خواهید داشت.
اگر قصد خرید خودرو بدون اتلاف وقت و به قیمت واقعی دارید اینجا را کلیک کنید. خرید سفارشی از همراه مکانیک، برای شما لذت بخش خواهد بود.
جمع بندی بررسی مزایا و معایب آلفارومئو میتو
در آخرین بخش از مقاله مزایا و معایب آلفارومئو میتو می توان گفت که میتو یک هاچبک کوچک اسپرت است که شاید از مزایای متعددی همچون طراحی جذاب، پیشرانه قدرتمند، سواری لذت بخش و ایمنی بالا برخوردار باشد، اما عرضه محدود این خودرو در کنار برچسب قیمتی آن و حضور برادر قدرتمندی همچون جولیتا باعث شد تا آلفا میتو نتواند آن طور که باید فروش موفقی را در بازار کشورمان تجربه کند.